Lokalne pozycjonowanie, to najczęściej pierwszy krok w marketingu sieciowym.

Dla firm działających wyłącznie na rynku lokalnym istnieje specjalna usługa – pozycjonowania lokalnego (lokalne SEO). Jest ono zdecydowanie tańsze, niż pozycjonowanie na cały kraj, a w wielu sytuacjach, bardziej opłacalne. Np. szewcowi niepotrzebne jest pozycjonowanie na całą Polskę, gdyż jest to usługa o zasięgu lokalnym. Dobrze przeprowadzone lokalne SEO zdecydowanie zwiększa liczbę Twoich klientów, a także ich lojalność. Jeżeli masz nieduży budżet na marketing, to ta usługa jest zdecydowanie dla Ciebie.

 

//urbancreative.pl/wp-content/uploads/2020/01/computer-connection-internet-networking-digital-P8P6SQJ.jpg

Pozycjonowanie lokalne, to zazwyczaj pierwszy krok w środowisku marketingu sieciowego. Nie powoduje on nadmiernych kosztów, a pozwala uzyskać satysfakcjonujące efekty. Pozwala na optymalizację witryny pod kątem wyrażeń niezbędnych w bliskim marketingu, poprawieniu linkowania strony oraz zwiększa ruch na witrynie. Korzystamy również z dostępnych rozwiązań jak google moja firma, czy wyników z mapek.

Pamiętaj, że kluczem do sukcesu w reklamie internetowej, jest dobrze przygotowana pod tym kątem strona internetowa firmy.

Co składa się na pozycjonowanie lokalne?

Lokalne linkowanie

W procesie pozycjonowania lokalnego Twojej firmy, będziemy wykorzystywać katalogi stron oraz inne miejsca w internecie, które pozwolą zostawić odnośnik do Twojej strony. Jako, iż działamy w tej branży od wielu lat, mamy własną, sprawdzoną listę takich miejsc, które dają odpowiednią jakość. Wykorzystane w tym procesie zostaną zarówno komercyjne projekty, jak również hobbystycznie prowadzone lokalne blogi.

Lokalne reklamy PPC

Podejmujemy działania mające na celu uzyskanie jak nLokalne reklamy PPC, czyli reklamy płatne za kliknięcie w nie (p. Adwords) to doskonały pomysł na pozyskanie ruchu z precyzyjnie zadawanych przez klientów zapytań. Obecnie bardzo rzadko ludzie wpisują nazwę firmy w wyszukiwarkę, częściej są to złożone 3-4 wyrazowe zapytania zawierające miejscowość lub dzielnicę. Lokalne PPC są o wiele tańsze niż globalne i mogą być ciekawym urozmaiceniem prowadzonej kampanii lokalnej.ajlepszej widoczności dla algorytmu wyszukiwarki, nie tracąc jednocześnie jej wartości dla Twoich odbiorców.

Lokalne Social Media

Klienci używają social mediów – to nie podlega dyskusji. Jeżeli chcesz nawiązać dobry kontakt z klientami, możesz do tego celu użyć zarówno profili firmowych jak i firmowego bloga. W lokalnym marketingu ma to istotne znaczenie, gdyż pozytywne opinie o naszej firmie bądź produkcie zobaczą blisko nas mieszkający klienci. Reklama w social mediach ma praktycznie nieograniczone możliwości segmentacji odbiorców. Można również wybrać tych blisko naszego miejsca zamieszkania. Pamiętaj, iż Social Media to nie tylko Facebook. To o wiele większe możliwości dotarcia do różnych grup klientów!

//urbancreative.pl/wp-content/uploads/2020/01/footer_logo.png